28 maart ... naar Flagstaff .. Arizona - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Wim en Gerda - WaarBenJij.nu 28 maart ... naar Flagstaff .. Arizona - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Wim en Gerda - WaarBenJij.nu

28 maart ... naar Flagstaff .. Arizona

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Wim en Gerda

29 Maart 2018 | Verenigde Staten, Flagstaff

Vanmorgen opgestaan met lichte sneeuw, waardoor het begin van de rit door een mooi bevroren landschap ging.Vanavond niet veel zin om een verslag te schrijven. De dag was wat saai... lange rit vanuit Santa Fe New Mexico naar Flagstaff Arizona. Woestijnachtig hier, af en toe rode rotsen. Maaarrrr .... nu zijn we dan aangekomen in het gebied waar de natuurparken zijn die wij graag willen bezoeken, dus dat is mooi... Onderweg in
Gallup een stop gemaakt om het El Rancho hotel te bezoeken. Pal aan de route 66. Er zijn vanuit dit hotel veel films opgenomen en in de lobby hangen veel foto's van filmsterren uit die tijd. Lobby en bezoekersruimte geven goed de sfeer van weleer weer, de buitenkant is een grote vergane glorie.
En onderweg zeiden we tegen elkaar: " wat hebben wij veel autowrakken en andere roestende troep gezien afgelopen week. Die Amerikanen ruimen ook niks op". Verder stikt het van de auto's, trucks, reclameborden, motels, fastfoodrestaurants en andere eetgelegenheden.
Aangekomen op KOAcamping Flagstaff las ik wat apps.... ellendige berichten uit onze nabije omgeving ... de blijheid van het bereiken van de natuurparken sloeg om in ontsteltenis en sprakeloosheid ........ het raakt ons!

• 29 Maart 2018 - 12:00

Joke Jansen:

lieve Gerda en Wim.

Fijn om wat van jullie te horen. Wel erg indrukwekkend en groot natuurlijk, maar infrastructuur????? ver te zoeken??/ Geniet maar fijn, alle narigheid van hier, proberen van je af te zetten.

Hier alles goed,
    liefs Jo en joke